Lista igen :D

1. Hur gammal är du om fem år?
Men shit låt mig va! 26 år :S

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Älskling, Elin, mendu? :D

3. Hur lång är du?
kanske 165? :S hehe

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
hmm..27 dresses :D

5. Vem ringde du senast?
älskling :P

6. Vem ringde dig senast?
älskling :D

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
''Skönt det ju. sova hos mej eller hemma? Älskar dej idag och imorgon iaf, haha. puss älsko!''

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror ¨på vad man vill o vilket humör man är på :D

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta :D

10. När såg du senast din mamma?
typ ngra timmar sen :D

11. Vilken ögonfärg har du?
gröna

12. När vaknade du i dag?
typ vid 9,10 :P

13. Vilken är din favoritjulsång?
Last christmas :D

14. Vilken är din favoritplats?
kankse ngt mysigt ställe vid sjö, havet..där man kan sitte o tänka..sjunka in i tankarna o sin egna lilla värld :)

15. Vilken plats föredrar du minst?
en äcklig offentligt ovårdad toa som stinker både de ena o det andra. haha

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
vet ej faktiskt. i ett hus ngnstans med ngra ungar? :D

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Ingen aning. monster under sängen kanske..?

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
haha..idag när cilla berättade om när mor o isac trillade omkull, haha

19. Hur stor är din säng?
120 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
stationär, men vill o ska köpa en bärbar så småningom :o)

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
beror la på? :P haha

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två o ibland 3-4

23. Hur många landskap har du bott i?
ett

24. Vilka städer har du bott i?
Karlshamn :p

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota på stranden en sommardag. annars skor :P

26. Är du social?
ja de e jag nog :)

27. Vilken är din favoritglass?
daimglass tror jag

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Rabarber el. blåbärspaj. muuums!

29. Tycker du om kinamat?
ibland :P

30. Tycker du om kaffe?
hatar det!!!

31. Vad dricker du till frukost?
Juice oftast

32. Sover du på någon särskild sida?
Höger.

33. Kan du spela poker?
Jodå..poängpoker iaf :P heh

34. Tycker du om att mysa/kela?
det är det bästa som finns juuh!

35. Är du en beroendemänniska?
bero på vad man menar om vad för sak? :P

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
jajamensan, sophie från min gamla klass + sannes lillasyrra

37. Vill du ha barn?
jaaa! mysigt :)

38. Kan du några andra språk än svenska?
lite engelska o ngra enstaka ord på tyska :D

39. Har du någonsin åkt ambulans?
ja, flertal

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
saker, ngt till älsko, kläder :D

42. Äger du dyrbara smycken?
ja :P

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
greys anatomi

44. Kan du rulla med tungan?
Jorå.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Alltså, alla människor är roliga på nåt sätt. Speciellt dom som inte försöker.

46. Sover du med gosedjur?
nää

47. Vad har du för ringsignal?
bero på vem som ringer? :P

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Tror det finns några nånstans.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
min stol ja sitter på

50. Flirtar du mycket?
Neeej

51. Kan du byta olja på bilen?
Jag har ju lärt mig det en gång men vete fan om jag minns. Men det lär jag mig när jag skaffar mig en egen bil.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
bok? :S

54. Läser du dagstidningen?
njae..ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
neej

56. Dansar du i bilen?
Jo, så gott det går. Trummar med fingrarna på ratten och stampar takten med foten brevid kopplingen. haha

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
rix fm :)

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
jag älskar dej :)

59. När var du i kyrkan senast?
minns inte ens..

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
hmm..klurig..bengt kanske? haha

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
campat? de ha jag inte gjort sen jag va liten..alltså riktig campin i mer än en natt?

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Älskling..bjöd ut mej på Walhalla och vi åt gottigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback