Idag är ingen vanlig dag..

Idag är ingen vanlig dag.. för idag är det min födelsedag :) hihi!

Jahapp..då vaknade man vid 20 över 8! :D gick upp..
mamma bara..
- men du ska inte va uppe, gå o lägg dej :P haha. vi ska ju komma in till dej!
- haha. men du måste ni ha oboy och ostsmörgås med er ;)

haha..så efter en stund kom de in o ''väckte'' mej. haha!
vår tradition här hemma.. fyller ngn år väcks den av paket,frukost  osv.
Fick pengar och de fyrkantiga jättefina tallrikarna jag ville ha :)
tack mams o paps :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

igår vart jag på kurs hela dagen..sen blev det stan en runda, walkon och apoteket :D
Köpte ett par nya högklackade skor där ( finns bild på bilddagboken. ) sen köpte jag ansiktsgrej på apoteket :)
sen blev det färd hemåt älskling! Lämna ansiktsgrejen och säga hej :D
efter det bar cykelfärden hemåt.. o jag kom hem o gjorde kyckling..
som vi ska ha i dag på kalaset :o) hehe! Visserligen inte så många som kommer :o/ menmen..

senare på kvällen åt jag o älskling på siesta, han bjöd för jag fyller ju som sagt år idag ;o) hehe!
sen sov man hemma..för första gången på riktigt länge :) hihi!
jobbigt o sova själv.. :o/

ha det bra..
kraaaaaaaaaaam!

Kommentarer
Postat av: mie

happy birthday lixom :)

2008-04-17 @ 17:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback