lääänge sen!

Nu va det ett tag sen jag skrev här.. illa av mej.. :P hehe
vill börja detta inlägg med att tacka för en helt underbart bra helg!

i lördags vankades det tyskland! åhh..så trevligt de blev  vii :D

Jag, älskling. mie o simpa på rastplatsen påväg hem ifrån tyskland! Tack så mkt för en kanon trevlig dag! :o)

allting ha flytit på.. jobb om dagarna..kommer hem, käka middag.. o sen e typ dagen slut.. så blir mest att inte göra ngnting på vardagarna.. trist men sant..!

men de ska bli lite ändring på det.. jag ska hitta riktigt motivation...har baar hittat halvt.. så nu ska jag försöka ut o gå varje dag..! :o) ska börja gå ner till stationen ist för att cykla! ut o röra på mej så flisket försvinner :P hahaha! o kanske konditionen ökar :P hehe!

idag efter jobbet blev det hem till älsko o käka potatissallad o kött.. med sallad till :) mumsigt värre :o) sen blev det mys innan jag cyklade hem :) pusspuss honey!

älsk o ja

o när man kom hem låg de tvätt på sängen som väntades på att bli upphängda! o sprit som väntade på att bli insatt i skåpet :P hehe

dricka

så nu ha man en del igen ;P hehe!

jahaja..-nu ha jag iaf gjort en liten uppdatering... lova att jag ska skärpa mej med det här bloggandet :P hehe! ha de finast! puss o kram!

Kommentarer
Postat av: mie

gött välkommen tillbaka :) tack själv för i helgen ser genast fram emot nästa :) behöver du ngn hjälp i helgen förresten ?

2007-10-30 @ 23:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback