vuxen?

vuxen..? javisst :D hehe!
kolla in detta vuxentestet jag utförde ( snodde iden från ann-sofis blogg.. att göra testet asså..) hehe!

Din vuxenpoäng är: 13


Din ålder borde vara 23.9 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?


så maaarie..vad har du i detta test? haha! jag vill genast veta :P haha!
vi som brukar tävla om poäng :P haha!

nu ska jag ta mitt vuxna arsle o gå o lägga mej..de e ju faktsikt en dag imorgon med.. :o) hehe!

http://www.vuxenpoang.com

Kommentarer
Postat av: mie

ja du ja hade nog 13.4 min ålder placerades kring 25 så nog man vuxen allt :)

Postat av: Sanne

Heheh: Din ålder borde vara 36.6 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Ska man skratta eller gråta???

2007-05-16 @ 17:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback