Uschanamej!

Ska te dokotrn med halsen idag igen! va exakt en månads sen jag hade halsluss..o nu söker jag för de igen.. åhh..fy tusan..smakar pyton i munnen o tungan e alldeles vit! helt tjock i halsen.. får hoppas på det går över istäöllet o att de inte är ngn halsfluss!?
undra när operationen blir av..? usch..vågar inte riktigt..menmen.. ;D hehe




måste anteckna min fula kommentar igår..
jag          -akta min hissinge..!!
spirre     - va? vadå?
jag          - ja eller vad heter detta nu igen säger jag o pekar på tinningen ;D haha!
spirre      - tinning Karlsson! hahaha!

ojdå..
jaja..tur att man kan göra så ngn skrattar och e glad iaf! :P hehe. för attans vad vi skrattade! ;o)

de där med ord ha nog aldrig vart min grej...? hahaha. skojar baar! jag ska nog bara tänka efter innan jag öppnar munnen :P hehe. !

Kommentarer
Postat av: Spirre

haha jaaa den va fan klockren... haha fattade fan inte för fem öre va du menade först.. trodde du menade hjässan.. :P

2007-05-10 @ 13:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback