LÄnge sen!

japp..de va länge sedan man skrev här juh! :P hehe. illa av mej! får helt enkelt ta o skärpa till mej :P ska berätta litegrann om min helg?

i fredags vart man dock på jobbet i typ en timme. sen ner till sjukan..så nu e det bestämt.. ska opereras till hösten! lite läskigt. vet inte om jag vågar! haha! kan får en tidigare tid om ngn ringer o så blir det återbud! :S usch ja..bara plocka bort kroppsdelar från mej för jissunam! haha! illa illa! sen upp till jobbet igen.. slutade.. och..

sen cyklade jag in till stan. sen drog vi hem till Jonna! jag hon, bengan o jenny. käkade falafel allihopa ;D haha! massa gottigt..
sen cyklade man till spirre.. o vart där en stund och sen cyklade jag hem till systra min o isac :) hihi! tittade på film med cilla gorilla :D hehe! massa bra!

igår vart de grillning hemma hos Jonna! mycket trevligt. grillade kött o hade hemmagjord potatissallad till. sjukt gott :) satt o snackade! åt men blev för kallt för o vara ute.. så vi drog in! satt o snackade o sen blev de hemfärd! :o) gick med idde en bra bit. sjukt trevligt o gå o snacka lite! va ju ett tag sen! sen cyklade jag hemåt! somnade på spirres soffa i hans knä så blev att jag övernattade där.. så en tidig morgon väntade! ;) hehe.

gick upp tidigt..för att följa me lämna cilla o isac på stationen i k-stad! så nu ha de åkt hem :( tristess! saknar redan lilla sprallekillen :) hihi! han e underbar! =)



ikväll blir det film tror jag med Linda, ann-sofi och kanske mie. kanske även grillning? vem vet.. det ville jag iaf! o linda med kanske. jag ha blitt värsta grillkvinnan :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback