Kan ej prata? ;o)

sagt massa knasigt idag! blandar ihop orden osv!
men värsta tabben va nog.. när jag tänkte duscha efter vi ha vart o grillat..

spirre      - vadå ska du tvätta håret igen?
jag           - jaa..det luktar ju brunt..!
spirre       - va?
funderar..
jag            - eller vad sa jag nu? haha! jag menar ju rök!
skrattar!

va fasiken fick jag brunt ifrån? haha! så illa!

sen kan jag tydligen inte säga kronan utan att börja snacka karlskronitiska.. den e jobbig ;P haha!
o så lite översättningar:
axen = axeln
cykelen/ cyllen/ cyklen = cykeln
dalobanbana= berg och dalbana! ( men de ha jag lärt mej säga nu. hahahaha )

helt jäkla väck idag asså! fast axen o cyllen används nog ändå resten av året med ;P haha!

Kommentarer
Postat av: Spirre

KNAS! Älskar dig

2007-05-06 @ 23:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback