Operationen!

Operationen gick bra igår.. allt gick bra..
förutom att min hals va mer svullen att den skulle va..
så doktorn såg lite oroligt på den o proppade i mej ännu mer medicin :P hehe!
var på sjukan från halv åtta till ca 16.30 va vi hemma igen! så en hel dag på sjukan.
låg ju på uppvakningen o övervakning 6 timmar efter operationen!
det första jag sa när jag vaknade var
-jag vill hem till pappa! och satte mej upp! - mamma ring till pappa, vi ska hem! haha!
så sköterskorna fick trcyka ner mej i sängen! :P haha!
och det sista jag sa innan jag somnade in i narkosen var YOGGI! haha..
vet i fan varför men.. haha!

så igår var jag otroligt svullen hela dahen i halsen. ha inte käkat ngt sen i förr går!
bara druckit litegrann igår! men nu e de snart dags för att försöka dricka lite till..
va en stund sen som jag tog värktabletterna på nu! :0/

japp..så ser det ut!

gött som tusan att ha fått skattepengarna! wehoo! :D hehe!


puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback