jobbar..

japp..första veckan avklarad imorgon.. skönt det.. :P hehe.
tycker fortfarande de e jobbigt att gå iupp klockan sex varje morgon men man vänjer sej la snart :P hehe!
ha lite konsiga tider ;P hehe

börjar 7.00 - 15.42
sen är lunchen mellan 11.48-12.30
så vi har 42 minuters lång kunch :P haha!
och idag fick jag reda på att vi slutar 15.00 på fredagar.. hur praktiskt o bra är inte det då?
massa :P hehe!

jajamensan..så ligger det till..

imorron ska jag på ansiktsbehandling..håller fan på i 90minuter :P haha! lite nervös.. för jenny sa att  de gjorde sketa ont o man blir alldeles röd i fejjan! hahaha! men att de gå bort efter ngn timme... hahaha! jajaja.. jag får väl hålla ut :P haha. ska ju faktsikt på kalas sen ;P

nehe..nu ska jag strax bege mej ner till spirrelino..vi ska mysa framför en film :D
ha de guttans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback