en annan lista :P

Namn: Malin ''malle'' Karlsson
Vad drack du senast: saft till maten
Vad gjorde du igår kväll: såg på film med ngra vänner
Hur många hamstrar har du haft: några stycken :P
Kan du gå ner i spagat: nej men kunde förr :o)
Vad ska du göra i kväll: ta de lugnt. se på film kanske..?!
Vad ska du göra i morgon: börja jobba :S
Senaste inköp: godis igår :P
Senaste film: hata göteborg
Vad har du i ditt fönster: kaktus, ljusstake
Tycker du om att cykla: det duger, blir ju en del motion
Vem sov du över hos senast: Spirre
Vem sov över hos dig senast: Spirre
Vem pussade du på senast: Spirre
Vad ska du göra nu: gå o vila så fort jag e klar med internet :P
Vad ska du göra sen: ta ngt att käka, vila, se en film.
Vem träffade du sist: mie
Vem skulle du vilja träffa nu: ingen för är så trött :P
Sjunger du i duschen: ibland..beroende på var man duschar ngnstans :P haha
Vem ringde dig senast: Mie
Vem ringde du senast: 220 (kolla mitt saldo.)
Hur länge sov du inatt: 6 timmar kanske..
När ska du gå och lägga dig ikväll: det får tröttheten o kvällen utvisa ;D
Vad gjorde du för tre timmar sen: åt lunch
Vad skulle du vilja göra nu: se en film.. blir frisk i halsen..
Person du kan lita på till 100%? mina vänner
Har du badat i år? nej, bara i badkaret :P
Tidsfördriv? internet o datorn, filmtittande
Vad heter du just nu på msn: Malin|| vill bara bli frisk nu.. Någon som är intresserad av att skaffa katt? -

''du e fan så översocial så de borde va olagligt'


Hur många syskon: 1
Kär i någon just nu? ja
Känner du någon som heter likadant som dig? jaomen...
Morgontrött? beror på hur länge jag ha sovit o var :P o vad det är jag vaknar av :P
När är du född?: 1987- 17 april :P
Var bor du?: Blekinge i lilla Karlshamn
Nuvarande hårfärg?: brunt me lite mer blondaktiga slingor...
Riktiga hårfärg?: tyå råttfärgat. haha. nej men brunaktigt tror jag..? va så länge sen jag va naturligt färgad i huvudet! ;o)
Ögonfärg?:gröna
Vad läser du för bok nu?: ingen men ska ta tag i det där :P!
Humör just nu?: trött, nerstämd, hehe!
Vad har du för parfym idag?: naomi campbell
Vill du ha barn?: jaa för tusan :o)
Hur stort är ditt rum?: ingen aning..men tillräckligt stort med att få plats me de jag vill, iaf nästan :P hehe
Har du tv/dator i ditt rum?: både och jaa :D
Piercingar?: japp i naveln. kankse i näsan snart med :P
Tatuering?: nej men de kommer kanske snart :P
Hur många converse allstarskor äger du?: inga.. har bara fejkisar :P haha
Brukar du vara osminkad i skolan?: går inte i skolan längre..
Skostorlek : 38, 39 ( i know big foot :P hehe.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback