Dagen

Dagen började med filmtittande..  den var ritkgit bra faktiskt.. sen låg man kvar i sängen ett tag. blev en snabbdusch o sen käka lunch! :P hehe!

sen efter maten träffade jag denna bruden :P   

massa trevliiigt.. blev att gå den vanliga traditionella reklamrundan.. mie kände sej som hemma igen! :o) hehe! så mötte vi sune! dock vet jag inte vad mie gör i bakgrunden men denna katten e verkligen underbar :) titta vilken söting! :o)    men rundan fortsatte. och vad e en reklamrunda utan våra egobilder..? ja inte mkt :o) haha!     mie började komma in i rutin igen.. nästan så hon kanske vill ha tillbaka sitt gamla jobb?! hehe mie ja man vet ju aldrig.. kanske blir k-stads reklamutdelare snart ? :P haha!

tack för en trevlig dag o runda! jag kommer snart o partaja med dej/ er :o) hehe.

kram o byebye!

Kommentarer
Postat av: mie

haha nje ja saknar inte mitt jobb ! o sune e ubersöt :) klart kom till oss på fest jag ser fram emot de !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback