dassboken!

dassboken är rätt rolig.. :P haha

- Min fru säger att om jag inte kommer att sluta med golfen så kommer hon att lämna mej!
-det var verkligen hårt gamle vän!
- jaa... jag kommer att sakna henne! :o)



- du måsete komma med i vår sångförenning. Vi har jätteroligt, vi groggar, vi spelar kort och har livat!
- Jaså, men när sjunger ni då?
- På vägen hem..

man kan dricka whiskey på 3 sätt:
1. med vatten
2. utan vatten
3. som vatten



nehe..nu e de allvar.. för nu e de sommar..! för tusan redan juli månad.. det e sommarmånaderna man ha som roligast på året.. gött o ändå sluta 15.42 varje dag utom fredagen för dåå e de ännu skönare, för då slutar jag 15.00 :D gött som tusan.. :P men rätt drygt är de ibland när de inte finns så mkt att göra.. :P hehe!

nehe..ha de fint.. ska snart sova.. e mega trött..! pussar!

Kommentarer
Postat av: Dewdrops

hej. vart jobbar du förnånstans? konstig tid, 15.14!?

Postat av: Dewdrops

oj såg nu att jag skrev 15.14, men jag menade 15.42 =P

2007-07-09 @ 19:03:51
URL: http://cakesofheaven.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback