Asch..gluten-allergisk :o(

blodprovet /blodanalysen visade att jag va glutenallergisk :(
men inte hudtestet :/
( så kankse ska får göra en biopsi, de får jag reda på om 2 veckor isf! )
hade jättemkt antikroppar mot gluten :/
så nu måste jag köra på stenhård kost glutenfritt..
Handlade igår o så bakade pappa bröd till mej med.. så snällt!
men shit va ledsen jag va igår när jag fick reda på de :( grymt jobbigt!
aja..men finns inte så mkt mer än o acceptera o börja äta som jag blir tillsagd..
som doktorn sa -
det kommer bli en stor omställning och tufft för dej! och du måste gå till en dietist nu med så du får reda på vad du ska o kan äta för annars kan du lätt få näringsbrist :S

ahh..jobbigt asså! vill verkligen inte vara allergisk! :/ menmen..


efter sjukan tog jag bussen till mie.. ;D hehe
mkt mkt trevligt.. en lång promenad må jag säg att de blev..
finns bilder på bilddagboken! :P hehe.
tack för en rolig kväll misan :D
du e bääääst ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback