Nyårsafton!!

ja jissunam..nu är de snart nytt år.. o nu kommer strax gästerna. precis iordning gjord :P hehe
sen vankas de mat/middag med familj o våra vänner.. o efter det vankas de party o umgås :P så måste bara få berätta min o jonnas djupa diskussion idag :P haha. när vi gjorde mat! :P

jäklar vikken spexad nyårsmat vi ha gjort.. :) hehe!
de kommer att komma bilder på detta sen.. på bildisen..

Jonna o jag skalar räkor.. o jag säger
- tänk o va en räka, va många ben man måste ¨hålla reda på, haha!
jonna- tänk o va en bläckfisk då? haha
Jag- ja eller en spindel..
jonna- usch jaa!
jag - eller en larv! hahaha
Jonna- haha, jaaa, inga ben alls? hahahahaha!
jag brister ut i skratt- ähm, en larv jonna? den ha massa ben juu! hahaha
jonna - ojdå! haha. jag tänkte på en orm :P haha

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback