2 dagar kvar till julafton..

2 dagar kvar nu till julafton.. ha inte så mkt julestämning nu mer.. ? hmm..
känner faktiskt ingen julstämning alls idag..
men jag tror att jag e klar med alla mina julklappar nu ialla fall! :)
jag hoppas det iaf så jag inte kommer på på julafton.. shiiiit.. till den ha jag glömt o köpa till :P hehe!
hade vart illa :P hehe!

jaa..just nu ha jag ingenting att göra.. vart ute med reklamen precis. ska fixa lite bland mina filmer. sen se en film kankse..? hmm..får se. e trött, less o depp idag..?
o lilla pysen är inte heller för han ha åkt till farfar o ska sova där inatt :D hehe! sötunge! <3

jaha..nu ska jag kolla igenom julklapparna o fixa med filmerna, ha de finast!

och jag önskar er alla en god jul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback