yeaah

Fem saker du har på dig just nu
1. Skor
2. Tröja
3. Bh
4. Byxor
5. trosor

Sex saker du gjort idag
1. Sovit
2. Suttit vid datorn
3. Pratat i telefon
4. cyklat
5. Ätit
6. Pussat älskling godmorgon

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Spirre
2. Vännerna/ familjen
3. Festa
4. mobilen
5. pengar

Fyra personer du kan berätta allt för
- Mie
- Alexandra
- Spirre
- Mia

Tre val
Gult eller rosa? rosa
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? choklad.. eller de bero på.. :P

Brukar du
:
Titta på dig själv i spegeln: Det händer ngn gång ibland
Gnälla: Jajamensan
Sova: OH JA
Skada dig själv med flit: Nej för fan
Ta mediciner du inte borde ta: nix!
Drömma mardrömmar: Ja säkerligen
Drömma sexdrömmar: njae..kankse händer..?! haha
Klä dig i svart: Sometimes :P
Gå till kyrkan: Nej aldrig för fan
Gå i skolan: nepp, man lever ju vuxenlivet nu :)
Röka: negativ mot rökning!
Ljuga: hatar lögner!
Hata folk: Det händer
Snusa: Bara på fyllan

Vem
Saknar du: Min honey där hemma :)
Vill du döda: no comments.. men å andra sian, jag e ingen mördare..? haha
Pussade dig sist: Spirre
Kramade du sist: Aston
Skrek du på sist: Spirre tror jag, haha
Vill du vara som: mej själv :)
Sårade dig sist: Ingen kommentar
Gjorde dig riktigt glad senast: Älskling!

Har du
Många vänner: Jajamensan
Pojkvän: OH JA!!
Tvångstankar: Ibland :P
Någon skada: haha. de lär jag ha :P
Färgat håret: Jajamensan
Brutit några ben: ähm, tyvärr jaaa! :P
Några piercings: japp, naveln
Egen dator: yeees :)
Bra självförtroende: haha..värt o diskutera men..från o till?! haha
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Japp
Velat vara otrogen: aldrig!
Varit otrogen: Nepp

Hur
Svarar du i telefonen
: beor på vem som ringer men oftast 'tja!'' eller 'hej. det är malin?
Fördriver du tiden: Olika från dag till dag, men flumma runt, promenader o film :)
Mycket pengar har du: Just nu? på mig? 0 kr! haha
Tjänar du pengar: Jobbar
Ofta bäddar du sängen: hum..olika :P
Många stör du dig på: inte så många faktiskt..
Ofta träffar du din familj: Pappa o mamma ngra dar i veckan.. beror på  hur ofta jag sover hos honey! cilla några gånger om året, likaså isac då, men träffas då i flera dagar eller veckovis :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback