Lista :D

Vad heter du?

Malin
Vart bor du?
Karlshamn
När är du född?

17april 87 
Beskriv din stil med 3 ord?
hum..beror på mitt humör
Vad innebär mode för dig?
Ett sätt att uttycka sig själv och sin personlighet samt en rolig hobby.
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
Variera. men veromoda, karl-oskar o kristina, BOARDERSHOPPER :P haha
Shoppar du second hand?
never.
Vilken är din favoritdesigner?
inte så insattt :P haha
Vad är din favorit i sommar?
beror på väder.. kläder efter väder :P haha
Hur mycket shoppar du för i månaden?
beror la på hur mkt pengar jag har! :P haha
Dyraste plagget respektive billigaste?
hum..det vet jag inte..kanske mina jeans? o så billigast: ngt billigt H&M-linne kanske :P
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
hehe..det vet man aldrig. men jag hoppas för min skull att jag blitt bättre på att hålla i ekonomin :P
Brukar du tröstshoppa?
Jo.. det händer :D hehe. dålig ursäkt egentligen :P haha 
Högklackat eller lågklackat?
Beror på tillfälle och stämning.
Vilken är din drömväska?
hum..massor med väskor :D hehe
Vilket blir ditt nästa köp?
Armband från Kyssjohanna tror jag.
Favoritblogg?
http://mie.blogg.se

Vilka är dina stilikoner?

vet i tusan :P hehe
När upptäckte du ditt intresse för mode?
hum..sånt vet man ju inte.. o är jag så modeinriktad? :P hehe
Vad vill du jobba med i framtiden?
barn o ungdomar kanske..? foton? njae..jag vet inte riktigt..
Favoritplagg just nu? 
mys(pyjamas)byxor
Favoritaccessoarer?
halsband jag ha fått av älsko, SKÄRP O VÄSKOR ANNARS :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback