kvällsrunda!

haha. måste berätta om kvällsrundan igår :P hehe!
jag o mie bestämde oss för att ut o gå då'ra. SÅ vi gick p pratade i vår lilla egna värld..när mie helt plötsligt säger..

-Karlsson, ser du inte bilen..? den följer ju efter oss!

( så körde det en bil med släckta lysen efter oss i gångfart. hehe.. )

- äsch..de e väl inget..? eller?
så vi fortsatte gå o jag pratade på som vanligt.. o låtsades som ingetting :P haha! o mie bara - den e fortfarande bakom oss..!

- du skrämmer mej mie?! haha. sa jag o skrattade lite!

så tittade jag med bakom.. o den där bilen bara körde fortf. med lysena avslagna! o mie blev bara räddare o räddare, visst va de otäckt!? :P haha! men ja..

- Nu springer vi Karlsson?
-Nej vänta lite till.. :S

så vi gick en bit till.. o ökade tempot.. haha! o de gjorde bilen med! o jag bara
- mie ta mej i handen..! hahahahahaha!

o så gick vi kanske 2 meter till.. o jag bara..

- okej nu springer vi..! o så sprang vi iväg..! HAHAHA! in bland bostadsområdet..där d ehöll på o bygga.. o jag bara faaan.. mie..där e bilen! o vi sprang o sprang! haha.. så kom vi typ till bygget!

- fan mie..vi e fast? sa jag o mie livrädd fler meter framför mej kutandes..! haha!
o så vibrerar de i fickan o jag se att de e anders som ringer! hahaha! o jag fattar allting! haha.. jag bara de va anders mie! haha.. så vi går ut till vägen igen! haha. o så säge rjag de i telen o Anders bara asgarvar - JÄKLAR vilken fart ni fick då?!

HAHAHAHAHA! så mkt ha jg nog inte skrattat på länge! :P haha.. o mie ha nog aldrig vart så rädd! HAHAHA! hon va rädd när vi stod o pratade med dem med. haha. helt skärrad! ;) haha

Kommentarer
Postat av: mie

haha ja kan inte annat än o skratta !!! men just i den stunden då va ja riktigt skakis :P haha herrejissus !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback