jahaja..

då ha man vart i kallekrona idag med då.. o handlat med emil o mie :D
trevlit trevligt :D hehe!
en sån där självscanning grej. hur fasiken funkar en sån då? hehe.
jodå..de visste mie.. men varför jissunam, slog hon då in 4 vindruvor när vi tog en? haha
nej då.. hon hade läget under kontroll o fixade de där sen :P haha!

jag köpte en påse chips, lass fat! hehe.
jag ha tagit min träning på allvar. fundera på om jag ska ta o träna imorgon?
ingen annan vill ju så jag får la gå dit själv? kan ju kännas lite ensamt?! men jaaa..
min träningsvärk ha iaf släppt nu.. men de va ju inte så farligt med den :P hehe. hade bara pyttlite ont i armhålorna :S:P haha! men jaa..så kan de ju bli.. om man inte e van.. de handla absolut inte om otränighet inte! haha. :P

aja..nu ska jag ta o logga ut.. kolla gärna in min bilddagbok! :D ha en massa skojiga bilder :D

http://knasisen.bilddagboken.se/

ha de fint...! eller nej...glömde ju berätta!

när emil skulle parkera. kommer de en man som mie o emil tydligen känner o som de ska hälsa på! så de sitter inne i bilen. o så hör jag mie..

Mie - HEJHEJ!
emil - Hej!
jag- alltså, jag tror inte att han hör er?!haha..

och mie la av världens flabb :D:Phaha de va skoj!

kramkram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback