dagen!

jaa..städat lite på mitt rum o packat upp de sista ur väskan nu :P hehe! skönt så ha man de gjort! :P ska forts. städa.. börjar bli jätte fint nu :) hehe. stooolt! :P


sen senare..blir de ner o ge katterna mat o en fika på stan med mie, linda o ann-sofi! :) trevlit värre :) hehe. jag e såå sugen på att fika på en kladdkakebit :D:P hehe! jajamensan..så e det! O så fyller Blixten år idag jue :D GRATTIS BEBIS! hehe!


imorgon: (onsdag.) ähm..inte så mkt planerat..de blir väl att städa mer kankse..? hehe. jag ha fått värsta nippran på att städa alltså. haha! njae..jag vet faktiskt inte va som händer på onsdag! ;) hehe. förutom att Gabbe fyller år! :) o mie ha haft sitt körkort i ett år :D:P hehe!


torsdag: Ha jag haft mitt körkort i 7 månader och så firar jag o bengan 5 år :) hehe! trevlit trevligt! :)


fredag: Till veterinären, o sen på kvällen blir de party party o utgång såklart ;) hehe!


Jajamensan..så se de ut ;) hehe! ha de kanon! jag skriver kanske sen igen :p hehe. pusspuss på er alla! ;)


Kommentarer
Postat av: mie...kusin me blixten

grattis till blixten !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback