aston trötter!

aston trötter!

jajamensan..idag var jag uppe tidigt jag :P hehe.
vid sex vaknade jag. men gick o la mej sen igen..
tänkte att de va alldeles för tidigt för att gå upp.
så jag sov till nio o gick sen upp ;) hehe. och nu sitter jag här!

min kisekatt e knäpp idag!
alla som känner mej / han vet att han e lite speciell.. eller njae..
han e väldigt speciell, på ett bra sätt!

aston e knäpp idag!

min katt e världens coolaste ;P hehe! sötast i världen :P
 o den mest socialaste kisekatt jag vet :o) hehe.
hittade han nyss sovande på soffan på mitt kollegieblock med en penna i handen,
eller jag ska kanske säga tassen :P hehe.
så de va bara till o plocka fram kameran. haha!
så nu ha jag en massa såna kort på honom. ser så roligt ut! han e ju sååå häftig.
hur många katter brukar gilla o hålla ngt i handen? haha!
han e knäpp!
de e likadant på kvällarna o han hoppar upp o lägger sej i knät på en.
då sitter man o håller han i tassen till han somnar.
han e sååååå söt!;o) hehe! love my little cat :D:P hehe!

han e ju såå knäpp..
just nu står han på bakbenen o försöker dra ut mina kläder ur byrån så han kan hoppa ner o lägga sej där :P haha!
han e ju så knäpp! :P
 o så säger man till han så tittar han på en med ledsena ögon..
o gnider sej runt benen så man inte ksa va arg på han, haha.
han e fan som en barnunge.
de e likadant om han ha ätit ngt han inte tål får man springa o torka han i röven sen, haha!
stackarn!  han e allergick mot vanlig kattmat. )
 jaja..så e de.. nu har jag iaf honom här jämte mej :P hehe.!
 o mixi ligger o sover.
ska ta bort stygnen idag.
o tratten åker av. wehooo,
 mixi komme riaf bli glad :D:P hehe.
o jag kommer sakna min lilla trattis som går in i allt o alla :P hehe!

tack o hej!

Kommentarer
Postat av: mie

asgrymma astonio...o du ja får itne tag på dej du e helt onåbar..." love my little cat " får ja bara kommentera detta citatet vad får du in little i samband me konkelaston hehe...nej nu ska inte ja va elak mot min kattkusin :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback