tidig morgon

men väcks man av telefonen så gör man :D:P hehe!
så jag gick upp för en stund o skulle glo lite på datorn. pappa sa nämligen att de va ngt fel på den... men så mkt jag kan se så e de inte de ;P hehe!

igår vart man hos Hanna o glodde på film med mie o Hanna såklart! ;o) hehe
filmen var helt okej. ganska så rolig..
åhh..va hette den nu igen... *tänker* vänta jag frågar hanna! haha
a long weekend, så hette den :D:P ganska så skojig! ;o) hehe!
massa chips, godis o popcorn! ;o) hehe

haha..min tabbe igår.. o mies.. den e inte ens nämnvärd.! haha
pappa fick komma ;o) haha. o hjälpa oss!
HAHAHAHA! neee.. de va inget! haha!

lite stormigt ute..? bara lite.. men de blir väl värre antar jag!? lite läskigt! men aa.. så e det!

gabbe ringde nyss..han sa att de blåste JÄTTE mkt där han är!
åhh..hoppas han kommer hem idag! hoppas!
men aa.. annars kommer du ju imon darling :o) kraaaaaaamas o puuuuuuuuuuuussas!

jaha..vad händer ikväll då?
de beror på hur jag känner mej? o va jag ha lust med..? hur förkylningen känns o sådär!
men aa.. de står ju mellan fest och filmmys?! lite sådär osäkert! jag som skulle ha denna helgen som en vit helg ( inget festande..) haha! men aa..

för d elär ju bli fest nästa helg igen ju! jag menar HALLOWEEN! då ska malin klä ut sej! ;o) haha. vill det ;o) hehe! aa.. så e de!

nu ska jag nog ta o logga ut! ha de finemang! pussisar!

jissus va de blåser nu! :S ahhhhhhhhhhhh! :P

Kommentarer
Postat av: mie

den tabben de rattlåset haha :) egentligen konstigt att nån vill låna ut bil åt oss...kan inte starta bilen...fraktar cykel på farligt vis...men parkeringen de e vi nästan bäst på !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback