jahaja..där ser man..

nu sitter man här. trött som en gnu.. och kan äntligen gå in här igen..
drabbades av virus genom msn..men ha nu fått datorn ominstallerad :D skönt!

så vad gör jag? jadu..
jag sitter här o dricker te ;o) haha!
o så käka jag fullkornsdigestive, goda!
och inte så mkt mera :P

så vad händer idag?
gå till skomakaren med mie, käka middag med mormor,
städa upp på mitt rum, plugga, o så till sist blir de nog lite slapp! ;o)
o så avslutas kvällen med en promenad..?!

jag går alltid ut o gå nu på kvällarna, grymt härligt..
men man borde egentligen få in de som en vana på morgornarna
för då bränner man ju mest fett... o så e de bättre för kroppen!
massa kondioton och motion.
bra start på dagen.. men njae..så kan de vara! :o)

nehe..nu ska jag nog ta o avgå från bloggen. ha en del bilder att uppdatera på
bilddagboken. gå gärna in där.. Jag o mie ska dock laga mat.. ;P haha!
de kommer kanske upp en o annan bild här med sen :P haha!

kramkram

Kommentarer
Postat av: mie

alltså kasson behåll promendgrejen på kvällen de e så trevligt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback