igår va en skoj dag

   för då gick jag hem till den där marie som tog så lång tid på sej innan hon e hemma :Phaha. men jaa.. de blidde ju faktiskt skoj.. ! :o)   så här glad va jag... o mie gillade sin katalog bättre :D:P haha! men efter ett tag blev de ritningsdags, ungefär på dagisnivå :D:P haha. men jag va ändå lite poetisk när jag gjorde min..   fin va? hahaha.. mies teckning :D:P hon va glad för den. HAHAHAHA! jaa..men så kom vi på att de inte va så skoj o tönta sej så..då blev de  att vi tittade på en film ''buss till italien'' en hel del fotografering :D:P   som vanligt! haha. ha en massa kort på oss nu! haha. men ja..om ni vill se fler bilder.. kan ni ju alltid gå in på min bilddagbok för där ska jag uppdatera lite senare!  ( http://knasisen.bilddagboken.se/ ) ska bara käka frulle nu :P haha. skönt o va hemma skälv! :o) ha de fint. kram o hej!

Kommentarer
Postat av: mie

korten gör att man ser mej från en lite mer utvecklingstörd vinkel...så därför borde dom sekretessbelagda eller raderas !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback