en annan liiista!

Senaste impulsköp: ett linne :P
Färg du hatar: bajsbrunt med oranget till :p haha! ( vilken kobination.)
Nåt som gör dej förbannad: våldtäkter, besserwissar, djurplågeri o massa annat skit!
Så får du motion:  Motion? här körs de bil o åker hiss :P hehe
Det dyraste du äger: dyrt o dyrt. mina djur e de dyraste för mej :P

Tidigaste barndomsminnet:
Samlar på: ja allt! haha nää..!
Underskattad grönsak: Morot ;P
En bil är en: bra pryl :P
Lyx är: fantastiskt :o)

Tidningar du prenumererar på: Ingen!
Du gör med 100 upphittade kronor: ta dom såklart :P haha
När grät du senast: Minns ej!
Du tycker det är tantvarning/gubbvarning då: man klär sej som en sån! haha!
När är du gammal: När jag blir riktigt vuxen, de vill säga vid 20 årsålder :P

Svart eller vitt? beroende på vad?
Mjukt eller hårt? Mjukt :P
Höger eller vänster? jag e högerhänt :D
Göteborg eller Stockholm? Göteborg
Landet eller storstan? Beror på..

Vagn eller buss? hade vart skönt o åka i en vagn, men för pinsamt. BUSS!
Hyrfilm eller bio? "film är bäst på bio"
Gräs eller grus? beror på va man ska göra?! ;o) mohaha!
Pasta eller potatis? pasta..
Is eller mjukglass? is imed att jag inte tål mjukglass..

Natt eller dag? kväll !
Felix eller Heinz? Felix e bäst!
NK eller Myrorna? Myrorna, va e de?! =S
Marsvin eller hamster? Båda! :o)
Blåögda eller brunögda? fint både ock :D

Naken eller pyjamas? PYJAMAS.. eller..? hehe
Kaffe eller te? TE
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? se filmen!
7-eleven eller Pressbyrån? Pressbyrå i vått o tort :P
Yngre eller äldre? vadå menar ni? :S haha

Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? njae..beror på va de e för svek!
Tycker du om ord? Aa..annars kan jag ju inte prata!
Nämn namnet på en tennisspelare? ähm..?! kanske tomas borg.eller nää.. björn borg heter han ju! haha
Finns det någon du ogillar starkt? Nää.men gjorde förr! ;o)
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? varför inte liksom?

Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Bokmärke!
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Gömda! ( sry mie! men härma dej )
Tyckte du om att gå i skolan? Ibland!
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? Rast :P haha
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? MATTE!!!
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? spelar inte så stor roll..förstår inte sånt där riktigt :P

Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? Hora! ( om de nu räknas som jobb.)
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Självklart! :o)
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? Vet ej..*många funderingar*
Vad är ditt favoritpålägg? ost! av alla möjliga sorter!
Vad är det första du tänker på när du vaknar? de beor på vilket humör jag e på :P  haha

Är du troende? jag tror på massa saker ja :P hehe! eller vadå? :S:P
Tycker du om stearinljus? Jaaaa! mysigt!
Använder du hårbalsam? Ibland!
När blir man vuxen? när man fyllt 20, iaf till åldern, men inte alltid i sinnet! ;o)
Vilken färg har din tandborste? grönblå, rosa, vit, röd! ( ja ha en hel del.)
Har du lök i köttbullarna?  självklart! :o)

Har du någon skrivare? Ja
Vad har du för väckarklocka? en digital såklart!
Hur ofta klipper du tånaglarna? När de blitt långa :P
Använder du hudlotion? Vid denna årstid? ja oftare än annars!
Har du åkt ambulans någon gång? MASSVIS!

Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak?  SALT för kattsingen :P
Äpple eller Päron? Päron annars sluta de illa :P  mohaha!
Äter du fiskbullar? Nää..!
När klippte du dig senast? .Länge sen.. måste snart klippa mej igen :P haha
Vad kollade du senast hos doktorn? utslag o klåda!

Har du fått riktig massage någon gång? ingen amatör massage? nää då ha jag aldrig fått de :(
Tycker du om rökt kött? Rökt lax e ju gott :D
Vilken är din favorit på Mc Donalds? ngt med chicken :P
Burger King, Max eller Mc Donals's? Max tror jag :P
Platt eller vanlig dataskärm? Platt

Vad har du för mobiltelefon? LG u 8180
Hur betalar du dina räkningar? Internet isf!
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Jajamensan!
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?  oreda såklart! :P
Hur stor hårddisk har du? Liten!
Har du brutit något någon gång? ja ;o) haha

Har du blivit sövd någon gång? ja en del ggr ja! ;o)
Lever din mormor? Självklart. min mormor e undebar :o)
Har du varit med på TV? ja!
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? sova kan jag tro?
Använder du tofflor? innetoffler..? aa. ibland :P

Använder du morgonrock? nää. men jag ha en här :p
Är du en Besserwisser? nää..de hoppas jag inte att folk se mej som :P haha!
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? nää..då slutar de på akuten, mjölkallergisk :P! haha

Kommentarer
Postat av: mie

va e de ja ser ?! ingen riktigt massage...ja ha ju kört japansk !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback