tröööötter :/:P

jajamensan..jag een riktig tröttis :P hehe.

är så fruktansvärt trött. sitter här o osar grillning :P haha! så jääävla illa. ska ta en dusch nu. men ajjj, va jag ha ont i huvudet. e nog för att jag ha druckit för lite :/:P hehe. attans!

grillningen ikväll med klassen blev väldigt trevlig. hehe. fast de tog ju lite tid o köra dit o innan vi hade börjat grilla då?! haha, ja men de va iaf skoj, trots mina, mies o ann-sofis pyromanförsök på ön! HAHAHA. skojar! hehe. vi försökte få igång en brasa för vi frööööös såå mkt ;P hehe! de gick tillslut, sen släckte vi dem! ;P hoho! sen på hemvägen blev de en runda inom preeem, varför behöver vi ju inte nämna?! haha! men man kunde ju inte va diskret där inne med de där:P haha!

måste bara nämna några roliga kommentarer:

( De körde förbi en kille på moped med ett fiskspö i handen!!)

- Kolla, han ska nog fiska?! (säger jag )

- ja eller ska hantill puben o se om hanfår något napp!

hahah..fasiken vad vi skrattade åt ann-sofis kvicktänkte svar tillbax på de! hehe



( sitter två stycken ute på bryggan i fin solnedgång (typ). )

- åh titta så romantiskt de har de..!

- de håller ju inte ensvarande ihanden!

måste man de då för att de ska va romantiskt?! haha. de va så skoj de med :P hehe! ;o) så otroligt skoj va de, för de kom så hastigt på! ;o) hehe!

en riktigt trevlig o skojig kväll!

men nu ska jag duscha o gå o lägga mej! hehe. tjoho!

pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback