jäklaa viakort alltså!

haha.jag kan inte hålla med om att visa kortet ha högst status o är de bästa kortet
Mitt funkar ju för fasiken inte! haha
de på banken sa att de skulle de ju!
så idag när jags kulle betal mina batterier på IKEA så funkade de inte!
PINSAMT! haha
för de stod typ att kassörskan va tvungen o ringa banken. haha
jag bara ojdå..
vi kan testa med mitt gamla kort
(men de hade de ju spärrat kom jag på precis när jag drog kortet för jag hade ju visat nu!)
som tur var hade jag kontanter. hehe.!
så jag ebtalade o gick..
lika besviken som när mitt kort gick lite halvt sönder, för nu HAR JAG INGET KORT ALLS!
haha!

inga vuxenpoäng? den smällen får jag ta! haha.

Kommentarer
Postat av: mie- ha koll på vuxenpoängen

ja ger dej ett tröst poäng...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback