jäkla bank! haha!

ja jissu nam.. blir man inte trött på banken eller vadå? haha :P så illa! ;P
jag ha väl redan berättat om allt med mitt kort? eller? äsch..vi tar de igen. haha!

mitt maestro-kort går sönder!
så jag går in på banken här i linköping
som gensta ringer till banken i Karlshamn
( som e en fristående bank, så de blev lite krångligt! haha)
o där säger de att de ska skicka ett nytt kort..
så bankmannen ber dem skicka de hit till linköping! bra!
efter 4 dagar kommer ett nytt kort.
MEN ETT VISAKORT- som jag inte vill ha.! kostade 250 kr om året osv!
sen när jag skulle betala, funkar inte kort helvetet! haha!
så då ringer jag till banken i karlshamn o säger att jag ej vill ha visa, som säger att jag får ha de så länge tills de nya kortet kommer o sen får jag ringa o spärra de så jag inte får dubbla pris osv!
sen efter ytterligare ngra dagar kommer ett maestro-kort till Karlshamn, så då skickar mamma upp de till mej!dagen efter kommer de ett hit oxå! haha
ähm..så idag stod jag där inne på banken med 4 kort i handen och frågade vilket jag ska använda! hahahaha! ( ett gammalt halvtrasigt maestro+ 2 splitternya + 1 visa)
så då fick stackars bankmannen ringa Karlshamns bank igen, vilket tog sin lilla tid,suck!
sen avslutar vi hela konversationen med att han klipper sönder alla mina bankkort utom ett! haha. som jag får behålla! ( för banken hade redan spärrat dem? :S)

så jag gick ut o skulle testa detta jäkla kort då innan jag skulle ta bussen hem! nej då dtsår de att de e tillfälligt fel? haaallåå? tänker jag då!haha. så testar jag igen men de står fortfarande tillfällogt fel, va god försök igen! men vågade inte testa en gång till.haha. tyckte de va konstigt för alla framför o bakom kunde ta ut?! HAHA!

så jag traskade in på banken igen..men då va bankmannen borta? haha
så då satt ajg där o väntade men han kom aldrig så jag får gå dit imorgon igen!haha!
så jag tog bussen hem. haha! illa illa illa! imorgon ska jag fixa de där j*va kortet! HAHA! sen ska de vara så! ;P hehe

aja..nu var de slut på min bank berättelse. haha! när jag berättade för pappsi, började han bara garva! hehe!

om 8 dagar e jag hemkommen ;P wehoo! haha.

saknar min älskling o alla mina underbaringar! kommer krama ihjäl er alla! ;o) hehe! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback