IKANO!

hehe. japp jag ha nog nämnt att jag ha vart på IKANO ngn gång då o då!
hehe, men ähm..måste nog klargöra en sak efter min baaabe undrade vad IKANO är ;) haha!
det är då ett jätte stort köpcenter.
som ligger typ här i närheten! hehe. o så ligger IKEA,
on off o skopunkten o alla de stora affärerna där med,
typ runt omkring det!
hehe.. emmas o min konversation! haha

ja jissus ;P

Emma säger:
du. . jag har tänkt på en sak

..->*malin*<-.. || saknad... säger:
jasså? vadå? hehe

Emma säger:
du är himskan mycket på IKANO, har jag uppfattat i din dagbok. . vad är det för ställe?

..->*malin*<-.. || saknad... säger:
:P

..->*malin*<-.. || saknad... säger:
du e ju för söt du.. det är ett jätte stort köpcenter! hehe. o så ligger IKEA, on off o skopunkten o alla de stora affärerna där med, typ runt omkring de lilgger bara 10 minuter härifrån.så jag brukar gå dit ibland hehe

Emma säger:
ahaaa haha.

Emma säger:
finns dt inte en bank som heter IKANO, det trodde jag. Så jag tänkte, vad himskans mycket den människan springer på banken

HAHAHAHA! så skoj! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback