Big brother!

ja förresten.. de programmet är ju bara allt för bra!
men de va mkt bättre innan, då vart det mer än bäst! ;o) haha.
menar innan allt de här nya. o med norslkan o så! ;o)


hehe. men de  e ju bara å bra. se på de varje kväll ;o)
o nu kanske gabbe skulle fixa big brother love ;) wehoo! haha.
kommer ju sitta där o glo som tusan.
blir nog farligt för mej. haha
kommer ju sitta drä dag som natt för kattsingen..! haha!

men just nu känner jag bara att jag vill ha bort MUFFE!

ut med muffe! haha! ut ut o ut med han!
det är inte så många som verkar gilla han där inne längre?!
inte på utsidan heller imed att ngn hade slagit sönder hans fönsterrutor till hans salong!
jag tycker han verkar vara falsk! aja...


Jessica, raggaren eller Karina tycker jag ska vinna! :o) hehe!


japp ¨så tycker jag ;) hehe. nu ska jag gå bort o köpa mej en ny mp3 ;D haha.

puss o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback