banken i karlshamn?! haha, inte den bästa!

ja jissus! banken i karlshamn?! haha, inte den bästa!
här skulle de skicka mitt andra kort! mitt nya maestro kort, hit till mej, i linköping!
de fick adressen o allting..
o de idioterna skickar de till Karlshamn, hem til mej! åhhh!
va trött jag blir! ;P
så nu får mamma posta de till mej. haha!
så illa!
o jag som fixade med mitt visa-kort idag för att jag åtminstone skulle ha ngt kort!
nej då var det att jag va tvungen o gå in på banken för att aktivera de!
o de på banken i karlshamn sa att de inte skulle behövas o att de funkar nu!
va faaaaan? haha!
pinsamt när jag skulle betala o så funkade de inte! åhh!
stod ju att de skulle ringa banken :P haha!
ja så nu e iaf mitt andra kort på väg hit..
o när jag får de måste jag ringa banken i Karlhamn o avaktiver mitt visa-kort! åhh!
jobbiga de är! haha..


grattis til jobbet mie! ;o) hehe..

kramkram

Kommentarer
Postat av: mie- ha koll på vuxenpoängen

ja ger dej ett extra vuxenpoäng...me tanke på allt krångel :) tack så mkt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback