studenten

Ja nu har man äntligen tagit studenten. tycker de känns både
sorgligt och roligt på samma gång!
Man kommer ju att sakna klassen såå grymt mkt!
åhh..min underbara klass! men va lugna, jag ska snart ha klass-grill-fest! ;o)
hehe. annars kommer jag att sakna ihjäl mej efter er! ;) hehe!

studenten? fick mest blommor, pengar, smycken o så en del flytta-hemifrån-grejer :D:P hehe!
alltid bra att ha! ;o) hihi!
men jag tror inte ritkigt att jag förstått att jag verkligen ha tagit studenten?
att jag inte kommer att gå i skolan igen?! om inte senare då..
men njae..jag tror inte jag ha fattat de än! att inte ha ngt att gå till varje dag?!
lite jobbigt. men ändå spännande att ut i vuxenvärlden o börja jobba :D:P hehe!
jaja..de e så det e ;o) hehe


idag e de riktigt varmt ute.. så varmt att man inte orkar göra ngt! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback