Sötnosen

Sötnosen

Jajamensan..igår blev denna lilla sötnosen ½ år :o) tänk vad tiden går fort egentligen :o) hihi! mosters favorit :o) hihi. snart kommer jag upp till dej, men kommer sakna alla så grymt mkt här nere :o(

Har inte vart inne på ngra dagar nu, sorry! Jag ha bara haft ont i ryggen. fått muskelinflammation :o( gör grymt ont ibland :o( särskilt om jag suttit ner länge, så himla jobbigt. :o/ men man får hoppas de går över nu med den nya salvan mamma köpte till mej :o)

igår vart jag ute o gick en promenad med mie, o innan de så. haha. hade vi en rolig konversation om ordet skylla msn. ni måste gå in o glutta på hennes blogga alltså ;D haha. de va så skoj.. låter kanske inte så roligt, men när vi satt här framför datorerna bägge två med camarna.. hha. fy fasiken, fick ont i magen så mkt skrattade jag o såklart kom tårarna fram :o) hehe. promenaden blev bra för jag köpte ju godis sen med. de blir den sista godispåsen på ett tag nu hoppas jag, ska iaf föröska :D hehe. så är de. ha de guttans :P :P
 kramen

Kommentarer
Postat av: Mie

läste ja rätt va de din sita godispåse hahahahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback