Snö kaos + pirogbak :D

Snö kaos + pirogbak :D

jajamensan. idag har det vart total snökaos ;o) enligt mej! ;o) hehe
Det har snöat sådär lite fast ändå mkt på en gång, så de blir som en dimma! :S
Körde ju idag, så blev man omkörd av ens tor fet lastbil o såg knappt ngt när snön for upp där på rutan från hans lastbil, otäckt!

Så kom man hem, vilade, tog det lugnt, hade så jäkla ont jue :o( snuft!
så de är inte överdrivet bra med mej idag.
jag ha nog fått ngn slags muskelinflammation eller nått.
så ha ont i vänstra sidan av kroppen kan man säga :/
jag ringde till läkarstationen idag när jag kom hem från körningen!
men hon som svarade va jätte otrevlig o
sa att det inte va så allvarligt och att de nog går över så att jag inte behövde en tid + (men då hade jag ju aldrig ringt! :S )
sen sa hon att jag inte ska sitta ner så mkt utan försöka röra mej och
sen ligga ner och vila med kuddar under benen? :S:P hehe.
så jag fick aldrig komma till farbror doktorn, fastän jag bad om det.
menmen.. får väl ta en till värktablett nu o se om jag blir bättre tills ikväll
så jag kan umgås med mina små pinglor ;P hehe..!
annars blir de en dryg kväll, ligga framför tvn o slöa! :S:P hehe.

o så bakade jag piroger, är precis klar med dem nu :D
de blev kanongoda tror jag :P hehe.
har gjort dem till min snälla mormor :D
O nu ska jag snart äta middag ;P  sen vila :D

men ha de så bra nu allahopa! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback