Marlena o Belle! ( våra bästa år )

Malena o Belle! ( våra bästa år )

ska snart kolla på mies favoritprogram, eller hur mie? ;P hehe.  Våra bästa år!
haha..läste nyss på internet att vi ligger fyra år efter i handlingen :D haha. illa!

Japp,iaf så vart jag och mie nere hos käller igår och hämtade mina grejer jag hade där ;o) Upptäckte att de fattades rätt mkt i den där flaskan sen i helgen ;o) haha. hur mkt drack inte jag då?! haha.
Ja iaf..stod i hallen o pratade strunt. sen blev de hem till mie. ja, vi jobbade på projeketarbetet.. gjorde ett underbart bildspel ;D hehe. tog lite tid. men ändå! ähm..vi väl klara..vid lite över.. ähm.. elva ;o) hehe. som det kan vara! :o) nehe... nu ska jag gå o lägga mej på sängen framför tvn ;o) hehe. mie..glöm inte ringa mej sen :o)

kramkram

Kommentarer
Postat av: Mie - anti våra sämsta år

ja ser att du far me osanningar de där programmet borde total förbjudas ! o här ringer man men va får man jo inget svar o nu sitter ja oooo vääääääntar...

Postat av: millan sudoku mästaren=)

ååå malin du o dina bästa år!!! haha du e ju min egen lilla tönt ju!!!

2006-01-19 @ 18:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback