öva?

hum..vem är det som får öva upp sin klenhet egentligen?
vem var det som fick stryk i skolan? haaa? haha



Japp..idag körde man hem från ronneby ;o) de gick kanon :D hihi
sen fick man ju sticka o köra o läman nycklen till gabbe :P hehe.

- Malin var är du? Du måste komma hem NUU!
-Va? jag e i skolan!
- Men du måste komma hem nu!
- Varför då? det kan jag inte nu på ett tag! jag ska hoppas av i ronneby med o köra hem! sen ha jag lektion!
- Men skit i lektionen o kom hem! jag ha låst ute mej!
- Haha. jag ha ju sagt till dej! jag komme riaf inte hem förrän om en timme.
- VA? åhh, ska jag stå här en timme?
- Jag kommer så fort jag kan! haha. men jag är nog inte hemma förrän vid hfem
- åhhhh...!

haha...klantigt o låsa ute sej :P ville att jag skulle skita i allt o komma hem o låsa upp till honom :D haha. sen när jag väl kom hem så hade han gått hem till en kompis som oxå bor här där jag bor ;P hehe. så jag körde hem honom sen med pappa :D hehe. KLANT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback