ojdå!

ojdå!
nu ha jag ju nte skrivit på länge jue :P hehe. sorry!
Japp nu e man i linköping.
som kommer va mitt hem i 5 veckor framöver! ;o) hehe.
Har vart här sen i lördags då! ;o)
började praktiken i måndags!
Har aldrig träffat mer konstiga människor alltså! :S:P haha.!
gör massa knäppa saker hela tiden, o säger! haha!
Vem går iväg i kalsonger i en korridor så folk kan se en? HAHA!
*hum, de där skulle jag aldrig ha sagt va? haha*
O vem kan inte be att man kan flytta sig istället för att knuffa alla? HAHA!

Jaja..imorgon är en ny dag! efter ''jobbet'' ska jag
hem o så ska jag vara barnvakt..
så då ha jag bestämt att jag o lill fisen ska gå till
IKANO o Ikea :P hehe. skojskoj ;P hehe.!

jajamensan..så är det!

GODKVÄLL!
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback