hejssssaaan!

denna helgen har vart kanoooon! ;o) hehe

i fredags vart jag, mie , johanna o Käller hemma hos gabbe :D hehe .
gick en timme o sen kom vi på att de nog var dags för att bestämma hos för en film ;o) hehe.
När Gabbe o Johan kom tillbaka från att ha vart på stan :P hehe.
då fick man ju lite strips med jue ;o) *mums* ;o) hehe.
vi såg kalle o chokladfabriken sen till slut iaf!  o typ halva napoleon Dynamite ;D kass film. haha.
menmen. så var det. tack för igår tjejer. o gabbe! ;o)

Lördags: Började morgonen med att väcka den där förbaskade sömntutan marie ;o) hehe,
Åkte till karlskrona o köpte mina balskor ;o) hihi.
men vet ej om jag verkligen vill ha dem trots att jag ha tjatat om dem i flera månader :D hehe.
ska kolla i k-stad med..
sen på kvällen blev de partaj hemma hos sötis gabbe ;D hehe.
med en del folk :P sen blev det utgång vid tio tiden ;P hehe!
vart ganska så trevlig kväll. med säkert en massa skojiga kort tagna :D haha.
sen efter båtens slut blidde det marinan med Johan,gabbe.hanna o linda ;o) hehe.
asaballa go kebabtallrik :P hehe.
sen vart kvällen slut efter vi fick skjuts hem till gabbe av
Calle så girlsen kunda ta sina grejer ;P hehe.

JAG FICK MITT ÄLSKADE VIPKORT....
SÅ NU E DE GRATISHELGER TILL BÅTEN SOM GÄLLER! :o)

Idag har det bara vart o slappat o sovit :P hehe.
Gabbe ansåg att jag va jobbig! ;o) haha.
åt jättegod bakpotatis senare, som jag gjorde :P 
O så har jag kört lite med pappa med.
O sen nu på kvällningen vart jag hemma oss marie o pluggade på projektarbetet.
Vi måste få VG! ;o) hihi..
jaja..nu väntar jag bara på att BB ska börja.

Stackars Aston
då! (det e min katt för er som inte vet :P )
det är äckligt men synd om han. Han ha fått kånkelbär ;o) haha.
två dar i rad nu! BLÄÄ! haha.
Måste oxå ta o säga grattis till Dorian på hans födelsedag! :o) hehe
ha de finemang :D HA DET BÄST! ;o)

pusspuss o kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback