här ringer man..

men så ligger den där dumma marie fortfarande o sover ;P hehe.
ja du är dum för du hade inget kort på Blirre ;o(
dessutom kallar han för odjur! FY! skam!
han e oerhört sårad! :o( likaså jag ;D haha.

ja en annan va ju uppe med tuppen, uppe med hönsen :D haha.
tog bussen till sjukhuset till sjukgymnasten.
där upplevde jag en otäck upplevelse :P hehe.
Stod i kön o skulle anmäla mej i receptionen!
det stod  en framför mej!
hon stod där o gungade från ben till ben ;P hehe.
o efter en stunds gungande o tänkte tanken att hon kanske va nödig!
så la hon av  världens fjärt! haha
fy bubblan! de i receptionen bara..
- Du kan säga till här i tsället när du har vart hos sjukgymnasten! ;o) haha

så jag promenerade bort därifrån ;P hehe. o bort till sjukgymnasten!
efter besöket vr jag så motinärisk att jag gick hem :D hehe.
ska in till stan sen med pigga mie :D :P
Hon vart ju inte så pigg igår heller. jag menar, åhh..trams och gnäll! ;o)
fick ju knappt ngt arbete gjort :P hehe

ha det så bra!
pusspuss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback