förkyld fortf.

så drygt o gå omkring me den massa hosta o vara förkyld!
va hos doktorn innan idag.
Fick ta säönkan o så ett sånt där test i halsen :P BLÄÄÄ!
men de visade inget
Han trodde jag hade ett virus i kroppen bara!

inte gjort så mycket idag faktiskt ;P hehe.
Varit i stan..!
Jo, jag ha ju valt tyg o färg o modell o sådär till min balklänning!
Fy sjutton va fin den kommer bli ;o) haha.
Men dyr kommer den att blir me d;P hehe.

sen vart jag uppe hos gabbe o hjälpte han med sitt nya bord ;P hehe
jätte fint :Phehe.

nu ska jag strax ta o göra ett bildkollage med mie. sen ska jag anmäla mej o jonna till balen ikväll ;P hehe.
ha de fint.kram!

Ja så har man haft körkort i en dag nu ;o) hehe. guttans! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback