dagen..

ja den har varit bra :o) hehe.

körningen idag på bilskolan gick kanon :P hehe.
sen efter den gjorde jag o Gabbe middag..eller rättare sagt, JAG gjord emiddag!
Jätte goda kycklingfiléer och ris o så sötsur sås :o) o svampinjoner :P

va på jysk sen o kollade på ett nytt vardagsrumsbord till gabbe :P
ett större. det var jättefint, de han ville visa mej..!
sen köpte vi en leksaksmus till aston :P  hehe.
för han ha tappat bort sin så han va lite ledsen :P haha

sen hem..
körde med pappa då vår bil typ går sönder.. ;P
eller temperaturmätaren gick ner :o/
Konstigt!
så jag fick köra in till kanten fort. o så läste vi i instruktionsboken..
då stod de att de va ngt fel på bränsle eller tändnings..grejset! :S
så pappa fick köra hem!
så jag hann inte köra alls mkt :o/

WOW..JAG VANN ÖVER MIE PÅ BETAPET NU! haha

godnatt! kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback